Bagera 081002-090419

Hej jag tänkte bara meddela att våran äldsta katt Bagera gick bort i natt kl 02.10. han hade troligvis sjukdomen FIP ( gulsot )och vi väntade på hans bukvätske provet skulle analyseras klart och fastställas om det var denna sjukdom. Men han förlorade kampen i natt då hade troligtvis vätskan i buken spridit sig till bröstet och han fick problem med att andas och han dog strax efter det i mina armar :S

Vi ska åka om en liten stund och lägga honom i ordning i sin låda och sedan begrava honom hemma hos min killes föräldrar.

Våran älskling blev bara 6 månader och 2 veckor. Det känns så orättvis just nu han var så liten och oskyldig. jag har inte sovit en blund i natt det ända jag kunde tänka på var hur bagera kämpade och att vi inte kunde hjälpa honom på någotvis.

Nu orkar jag inte skriva mera, vi får se när jag skriver nästa inlägg :( Jag laddar upp några bilder på bagera och hans lillebror max.



     
      

Kommentarer
Postat av: Jojjo

:(

2009-04-21 @ 13:59:55
URL: http://bifjojjo.blogg.se/
Postat av: Marie

;((((

2009-04-29 @ 16:10:56
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0