God bless mormor

Nu är det väldigt dåligt med pengar, vi har typ ingen mat så vi har grävt fram allt vi har i frysen. Så här tomt har det aldrig varit i våran frys. Därför är det bra att ha världens bästa mormor som har bakat massor av bröd till oss så vi slipper köpa det. Sedan ringde pappa och sa att han hade min lönelapp, sen inventeringen på höstlovet. jag hade totalt glömt bort det så nu får vi lite pengar på fredag redan annars vet jag inte hur vi hade klarat oss. Men nu ska jag bara sitta och ta det lugnt efter en jobbig helg, jag är super trött hoppas jag kan sova inatt blir tokig annars. Imorgon måste jag vara alert för då har vi hjärt och lungräddning och ett grupparbete att skriva, får hoppas att andra hälften av gruppen kommer, är väldigt trött på att jag och min kompis ska skriva hela skiten själv. Men nu ska jag vänta på att Ullared börjar.

Kommentarer
Postat av: mamsen

kom i håh att du har världens bästa mamma oxå. kramis

2009-11-19 @ 09:50:24
Postat av: mamsen

kom ihåg att din mamma är bäst hon oxå

2009-11-19 @ 13:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0