Skola

Nu är praktiken slut och det är dags att börja pendla in till skolan igen. Jag bara hunnit gått 2 dagar och redan behövt skriva 2 uppgifter. Men dem har jag redan gjort färdigt och lämnat in nu ska jag bara titta på en film och skriva lite om fördomar och lite reflektioner och sånt, för jag missar det när jag på torsdag åker till ULLARED!!! Jag har till och med fått med mig Pontus så det blir ett gäng som åker.

Imorgon har jag mycket att göra. Jag ska till veterinären med Tiara. Hon ska få sig en lite spruta sen ska jag se om vi kan få p-piller till henne också, så hon inte blir på smällen! Sen måste jag handla lite och göra matsäcken till torsdag. Men nu ska jag se om jag orkar se på den där filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0