Praktik

Idag har jag haft praktik från 7 till 4, men min handledare som är bäst skickade hem mig redan halv 3. Vilket var jätte skönt för jag har sovit så dåligt de senaste nätterna så jag är helt slut. Men nu är jag ledig i hela 3 dagar och då ska jag vila och sova ut riktigt ordentligt. Imorgon ska jag nog vara lite med min syster som kommit hem från arboga för att kolla på hockey, vi ska nog hälsa på farmor lite, vi får se. Men nu ska jag sätta mig och kolla lite på tv och vänta på att klockan ska bli halv 11 för då kommer Pontus hem. Jag har inte sett honom sen halv 7 imorse.

Just de jag berättade för en vecka sen att vi hade beställt en soffa som skulle ha kommit  för 2 veckor sedan, men leverantören är tydligen en skitstövel och ljugit för oss, så  nu har han som vi beställt av bytt leverantör så nu tar det ännu längre innan jag får min soffa. Jag som ville ha den innan Pontus syster från Stockholm kommer hem så hon får se den, men men så det nu. Jag hatar estländare just nu, men det ändras nog när jag får min soffa, förhoppningsvis kommer den nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0