Söndag

Idag har jag varit med Sanne, vi har varit inne i stan och handlat lite för mycket;P jag hittade ett par jeans leggins och en stickad tröja lite trosor och några t-shirtar som var till Pontus sen hittade jag söta saker till mina katter. Efter vi hade varit på Maxi huset i några timmar så åkte vi till City cross för Sanne behövde handla lite mat. Vi hade det jätte roligt där inne behöver ju inte nämn vad som hände oss eller hur Sanne? hahha. Men nu ska jag titta klart på kommissarien och havet sen är det dags att sova. Man har ju praktik imorgon igen kl 7 börjar jag.

Kommentarer
Postat av: sanne

hahaha, vad fan.. woooups, jag har redan nämnt det i min blogg? aoth.

2009-10-05 @ 16:24:38
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0