Taco kväll

Dagen började med att jag gick upp kl 6 för att göra mig i ordning inför praktiken, då ser jag att det är världens största bajs hög i hallen. Jag var tvungen att väcka Pontus så han kunde hjälpa mig, vi misstänker att det är Tiara för hon är väldig lös i magen så nu ska vi prova ett nytt torrfoder som inte innehåller massa mjölk, så vi slipper torka bajs varje morgon.

Ikväll ska vi festa till det och äta tacos. Vi har bjudit hem pontus föräldrar. Men jag har ingen gurka för den var SLUT! hur kan man få slut på gurka fattar det inte. Jag får åka till en annan affär och köpa lite dricka och gurka annars blir det inte nån bra tacos;D hahah Men nu ska jag gå och pussa på Pontus, han har vaknat äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0