Ledig

Idag är min enda lediga dag i veckan, lite trist men så är det att ha praktik ;P Jag har inte gjort så mycket som jag behövde idag. Vi behöver verkligen städa i våran lägenhet, men jag har verkligen ingen lust idag, vem har det egentligen. Men vi kan ju prata om det jag har gjort istället. Jag och pontus åkte och hämtade en kattunge idag som hans syster Martina skulle ha, hon har ju en lite bebis nu så hon kunde inte hämta den själv. Den var jätte söt, man blev lite sugen men vi har ju redan 2 underbara katter.
 Just det jag har ju inte berättat att vi har skaffat en katt till efter vi förlorade Bagera i April. Nu har Max en lite tjej att leka med, dom är så söta ihop hoppas vi kan skaffa kattungar med dom. Jag ska visa en bild på henne, men jag har inte laddat upp på dem på datorn än.

 Sen gjorde vi en smaskig middag hemma, som var klyftpotatis med grillade grönsaker, kyckling och Bearnaise sås. Det var jätte gott! Nu sitter man själv i lägenheten, pontus jobbar eftermiddag, så han kommer inte hem förren halv 11 ungefär :S Saknar honom redan. Men nu ska jag nog sätta på en bra film att kolla på så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0